2008-07-29

Toredad inimesed televisioonis

Olen hakanud vaatama igal hommikul ETV äratussaadet "Suvehommik", mida teevad Elis Aunaste ja Urmas Vaino. Toredasti teevad - selline soe, heatahtlik tandem, ei manata halba esile, puudub iroonia ja õelus. See putukate multikas on ka jube vaimukas. Meelelahutuslik osa on absoluutselt Eesti-keskne: eesti vanade laulude videod, hommikvõimlemise klipid, mõnus eesti kultusfilm a´la "Mehed ei nuta". Kõik on retro.
Selle hiina keele õppimise peale läheb mul tuju kohe heaks - tekib tahtmine tegutseda. Motivatsioon on ju väga oluline!
Kujutage ette, te õpite ühel hommikul selgeks lause (hiina keeles): "Palun ulatage mulle see taldrik! Kanter tahab trenni teha!";)
Soovitan küll tasuta hiina keele tunde võtta!

Teine asi, mida olen teadlikult vaadanud, on Urmas Oti viis aastat tagasi tehtud intervjuud Eesti tublide inimestega - "Augustivalgus". Keegi vist ei vaidle vastu, et UO on seal suurepärane - terane, vaimuka sõnakasutusega, erudeeritud ( hea kodutöö). Ta on nii hea intervjueerija, et sõlmib lahti ka kidakeelse(ma) vastaskõneleja häälepaelad. (Ma pean silmas praegu konkreetselt just neid kordusintervjuusid aastast 2003)

Üldiselt on suvel telekast vähe vaadata. Parem vaadakem elu!

Lisatud 17. oktoobril. Urmas Ott on surnud. Mul on kahju.

1 comment:

Kaamos said...

Natuke kade on lugeda, et hommikupoolikuti on telekast asju, mida ehk isegi vaataks...


Üks asi veel: ma viskasin sind palliga.

No loobitakse ju...