2008-02-04

Kelle blogi? (mäng)


Kuidas aga näeb välja blogi salajane sõber?

Reeglid: kirjelda blogi välimust, sisu, anna vihjeid stiili vm. kohta, ära ütle blogija või blogi nime.Teised blogijad peavad päeva jooksul ära arvama, kellest jutt.
( vihjeid võib ka päeva jooksul lisada ).

Arvata võib mitu korda.
(õigeid vastuseid võib tulla mitu, siin ei joosta võidu, kes esimesena arvab). Nii saavad ka teised blogijad ehk endale uue tutvuse või kinnituse, et tegu väärt blogiga.
Blogimängijate arv pole piiratud, ideed võib kopeerida ja kaasa lüüa.
Võid anda ka teistele blogipidajatele teada, kus blogide all mängitakse.
Anna teatepulk kellelegi edasi.

Mina sain pulga Karuema käest.

Niisiis... Mõista, mõista, kes see on?

Minu BLOGIJA alustas juba 2005. aastal, seega staažikas.

Meil on temaga kolm sammukest ühist eluteed ja koht, kus meie jalajäljed kohtuvad.
Kui Jumal andeid jagas, osutus ta lemmikuks.
Tema mitmekülgsus ilmneb ka ta blogis. Üks tema hobidest (või ka töö? ) on iginaiselik, aga õppinud on ta matemaatikat. Praegu annab koolis matemaatikatunde ja püüab ennast teismeliste peal kehtestada.

Olen saanud tema käest arvutialast abi, sest ta valdab ka seda ala.
Tal on kaks väikest tugisammast, kellest ühel on omamoodi seos meie presidendiga.
Ta on sugulane ühe naisnäitlejaga, mida võib märgata ka tema profiilist. See naisnäitleja on ümber kehastunud Marie Underiks ja Betti Alveriks.

Ta kirjutab siiralt, heas stiilis ja maitsekas sõnastuses. Vaimukas.
Sünnipäevaks sai nabarõnga:)! Kaotab kõrvarõngaid, eriti ühte.

Hiljuti kirjutas ta nii: "Saapad kuulsid, minestasid ära ja üks neist sooritas enesetapu. Eks see vasakukäelise omaniku parema jala saapa elu ole ka pingeline...", mille peale ostis blogiomanik endale ilusad nöörsaapad.

Viimases postituses laulis ta: "Kõik roosid ma kingiksin Sulle...", aga kellele, seda ei öelnud ( või on see ridade vahel peidus.)

Ta kirjutab meresinisel taustal valge sulega.

Mängu võiksid edasi viia Metsapiiga ja Karikate Emand.

12 comments:

kukupai said...

Jälle tore tuttav, keda ma küll iga päev ei vaata. Aga lahedalt kirjutab küll.

Ti:a said...

blogija nimi algab E.ga ja lõpeb A;ga ?

helle said...

Yes.

helle said...

Minu salapärane blogija on Elsa. Võitjad on nii Kukupai kui Tiia. Palju õnne!

aadress: elsapesa.blogspot.com

Elsa said...

Oi, Helle, millised kiidsõnad :)
Aitäh... natuke sa ju ikka liialdad ka, eks? ;)

Ja nöörsaapaid ma ei ostnud, olid ja on nüüd ikka lukuga. Lihtsalt vanadest saabastest said "nöörsaapad", kui neile pikad saapapaelad petteks ümber põimisin.
Ning "Kerjuse laulu" lauldi üllatuseks ikka just mulle (ja vast mitte nii sõna-sõnalt sisu järgi), mina olin seejuures üsna sõnatu. Üht lauljat tead Sa ka ise - needsamad 3 sammu on ühised :)

helle said...

Noh veidi vusserdada on ju minu eas ikka lubatud. Mõtlesin, kas sa satud üldse siia neil päevil.
See, et Su ema Roos oli, tean ma ka. Kas A on see, keda ma mõtlen? Ühesilbiline nimi?

Elsa said...

Ei, kahesilbilise nimega A :)
Rohkem neid A-sid meil nagu ei olnud ka...

Heli said...

Ei olnudki Elsa lehele enne sattunud. Põnev ja hoogne stiil:) Niiet, tänud, Sjgelle viite eest.
Ise kriban ülesande homme, pisut puhanuma peaga.

helle said...

Elsa
uurisin sünnipäevapilte, E tundsin ka ära. Teised olid võõrad?

Elsa said...

Jah, teised on Sulle võõrad :) Ajast enne ja pärast sinuga ühist ajaarvamist :)

Eppppp said...

oot, aga kes see sugulasest näitleja on?

helle said...

Katrin Saukas