2009-01-09

Mida Mang ennustab?


Olen sel aastal horoskoopidest väga vähe huvitunud. Nüüd lugesin Maalehest, mida Mang ennustab Kaladele. (Veevalajat lugesin ka.)
Ega ma usu. Parem on tagantjärele lugeda. Midagi läheb ju alati täppi ka.

Kõige toredam oli esimene lause.

Uuel aastal on nende (Kalade) jaoks varuks mõndagi üllatavat: osalemine huvitavates projektides, loteriivõit, ootamatu abieluettepanek või asumine uuele töökohale, mis on olnud kunagine salasoov.

Ilmvõimatu. Kõige ahvatlevam tundub loteriivõit, aga selleks peaks vist pileteid ostma.
Abieluettepanek oleks ka muidugi põnev:)
Uus töökoht? Ma ei viitsiks vastu võtta!!!

Kokkuvõttes - Igavaks seda aastat pidada ei saa.
Mulle tundus küll vastupidi.

Vahelduse mõttes lugesin ka Kivisildniku horoskoopi (linki ei viitsi otsida, mulle saadeti).

Kaladele toob 2009. aasta igasugusid perverssusi. Täiesti ootamatult võite avastada, et on aeg kapist välja tulla, teile hakkavad meeldima naabrite lapsed ja koduloomad, mida väiksemad ja karvasemad, seda enam. Võite kohe mõne Angeli tüüpi asutuse kuukaardi ära osta, kui teie peres on rohkem Kalasid, küsige perepaketti.

Teemal " libe murrab luid" lisan, et meie kohvikupidaja kukkus käeluu pilbasteks, nii et viidi operatsioonile.
Kondimurdjate küla, nagu öeldi. Varsti on ring peal. See oli viies kukkumine meie töökollektiivis lühikese aja jooksul. Mis toimub?

Pilt siit

2 comments:

Kaamos said...

Einoh, see Kivisildniku horoskoop on päris lõbus vaheldus neile teistele, tõsiselt pusides tehtud ennustustele.

See on tätsa tõsi, et tagantjärele on horoskoobid palju huvitavamad, siis tekib selline "oh, oleks ma teadnud!" efekt. Hm, kui neid endeid praegu lugeda.. no mida sealt kõrva taha panna, et pärast ka tulu oleks?

Nagu põllumehed ütlevad: "oleks ma kevadel nõnda tark, kui mu naine sügisel on, küll siis..!"

sille said...

kivisildniku oma on tore. ma nimelt kaljukits :P