2010-01-04

Hädas ...asjadega, vol 2


Ma evin Elioni kodupaketti, mis tähedab, et mul on internet, digi-tv ja lauatelefon omavahel seotud. Seos on otsene. Kui mul heliseb lauatelefon (kaasaskantav juhtmeta Panasonic), siis samal ajal mängiva teleka pilt hangub ja seejärel kaob. Ette tuleb kiri "ühendus serveriga puudub". Tagasi saan pildi alles siis, kui klõpsan siin-seal või kisun juhtmeid välja.
Lühidalt - ma ei saa üheaegselt kõnelda telefoniga ja vaadata telekast Terevisooni (mis tahes saadet muidugi).
Häda on nii vana, kui vana on mul see panasonic (enne oli juhtmega siemens). Olen mõnele oma häda kurtnud, keegi pole osanud midagi asjalikku soovitada. (Eks ma pean pöörduma operaatori poole.)
Blogides käivad igasugused taibud, võib-olla oskab keegi nõu anda.

7 comments:

Eve Piibeleht said...

Sellega Sa pead vist küll operaatori poolde pöörduma.

Lilian Viirma/Elion said...

Nagu eelpool nõu anti, siis probleemi lahendamiseks helista palun 165 või kirjuta mulle lühike kiri oma kontaktidega. Üritame kiiresti jälile jõuda, mis on selle põhjuseks.

Anonymous said...

Üldiselt - tuleks võtta lahti JUHEND ja kõik pudinad täpselt JUHENDI järgi ühendada. Ei ole mõtet arvata, et juppe võib oma maitse järgi ühendada või mõne (nt filtri) vahelt ära jätta.

Kahjuks on aga nii, et umbes 25% inimestest ei ole võimelised ei juhendi abil ega ka siis, kui keegi ette näitab, asju täpselt samamoodi järgi tegema. See on paratamatus, millega tuleb leppida - umbes nagu Keskerakonna pideva samas suurusjärgus toetajaskonnaga.

helle said...

Aitäh hea nõu eest!
Juhendid on keerulised jah, kuigi ma ei saa nüüd aru paralleelist Keskerakonnaga. Ei ole toetaja;)

Hundi ulg said...

See mistahes teema sidumine kinnisideega (Keskerakonnaga) on varsti muutumas juba üldlevinud epideemiaks. Mõnikord olen olnud hämmastuses kui leidlikud inimesed selles osas on.

P.S. Pole ka toetaja.

Elsa said...

nojah... paratamatuste hulka liigituvad ka inimlikud eksimused, ebaadekvaatsed ja olulisi nüansse mittekirjeldavad juhendid ning (last but not least) anonüümsed maailmatargad, kes vastavalt tujule teistele lambist ninna kargavad :P

Ühendu jah operaatoriga, kirjelduse järgi on ka arstidel raske õiget diagnoosi panna või ravi määrata :) Kujutan ette, kui häiriv selline tehniline probleem olla võib...

Emmeliina said...

loodan, et saad abi ja probleemile lahenduse. Meil vahest internett jupsib ja siis jääb telekal pilt seisma.