2010-04-01

1. aprill


1. aprill on tore päev.
Esiteks on see naljapäev. Koolis püüavad lapsed õpside kulul nalja saada. Vahel on vastupidi.
Ühel aastal vahetasime tunnid ära, näiteks eesti keele õpetaja läks matemaatikatundi andma. Või tehti kontrolltöö osa peale, mida polnud õpetatudki.

Muidugi on inimeste naljasoon erineva ehitusega. Mõnel on ta ikka väga lühike või päris umbes.
Kord oli mul külas vennapere. Õhtul olime pikemalt üleval, aga hommikul pidi tööle minema.
Küll oli raske tõusta. Jõudsin koolimaja juurde, kui märkasin, et maja on pime. Alles siis puges kahtlus hinge.
Nali seisnes selles, et teismeline vennapoeg oli kellad valeks keeranud ja lasi mul tund aega varem kooli minna.
Mäletan, olin tookord ikka täitsa vihane ja leidsin, et pole üldse naljakas.

Täna hommikul vaatasin Terevisiooni. Tandem Reikop-Välba olid kohad ära vahetanud Vaino- Viirpaluga. Kõiki lõike katsusin hinnata skaalal nali-tõsi. Siis, kui tuli teema arendus vabadussambaga, tekkis kahtlus. Äkki ei saanud enam millestki aru - kas vajub rist viltu või mitte?

Nalja pole kerge teha. Mõnel õnnestub see mängeldes, teine ponnistab, aga ei tule midagi välja.
Mõnele meeldib naljapäev, teine vihkab. Klassika "sul on ninaots kriidine" töötab alati! Mine tea!?

Head naljapäeva! Mõnel on õnnestunud naljapäeval sündida. Näiteks Ita Ever.
Palju õnne tänastele sünnipäevalastele! Peaks olema topelttore päev.

pilt - naljapäeva t-särk

4 comments:

KR said...

mina jooksin samuti selle vabadussamba naljaga(???) kinni. Korra juba jõudsin rõõmustada, et ehk nüüd siiski võetaksegi see vana maha ja pannakse uus normaalne sammas asemele.
Aga siis ilmus ekraanile Välba. Ja ma kahtlustan, et vist ikka oli nali? Eks homme näeb...:)

sille said...

Ma ei tea, mis selle samabaga olema peaks, aga kui ma tund aega tagasi temast möödusin, oli küll igatpidi püsti ja korralik teine (nagu ikka).
Aga hommikul mul kulus pool tundi, enne kui aru sain et terevisiooniga on midagi lahti. Niivõrd harjumuspärane ja hea oli see Välba-Reikopi tiimitöö, et lust kuulata. Ma tahaks neid oma hommikusse tagasi :P

iibis said...

Just! Mina olen kah alati mõelnud, et see Bullerby laste nali, kus õpetaja kell kaks tundi varasemaks keerati, polnud üldse mingi nali!!!

Ise lehitsesin hommikukohvi kõrvale "Ekspressi" - ja näiteks uudis, et Savisaare uus nõunik on Tõehetke-Lilit, mõjus igati tõepäraselt...

Helve said...

1.aprill on mulle alati meeldinud, kuid nii tõsist päeva kui eile, pole enam tükk aega olnud.

hommikul töö juures telekast kiiruga möödudes nägin seal Välbat ja mõtlesin, et kui tore, peab vist vabadel päevadel Hommikuterevisiooni vaatama hakkama.
nüüd sain teada, et pole mõtet.