2007-07-04

Uudis: Eesti Euroopa viie ebavõrdseima riigi seas

Kui meil 15 aastat tagasi oma raha tuli, siis vahetati kõigile võrdselt 150 krooni. Ei läinudki kaua aega mööda, kui tulid juba esimesed rikkad, esimesed kroonimiljonärid. Ja tänavatele kodutud ja nii-öelda elu heidikud.

Lugesin Kroonikast, et Margit Hakomaa sai pärast lahutust restoraniärimees Auri Martti Hakomaast kompensatsiooniks 21 miljonit krooni pluss 2 korterit vanalinnas väärtusega 8 miljonit krooni. Kaalub nüüd investeerijaid.

Äsja saime uudistest teada, et Eesti esikoolitajad Peep Vain ja Mare Pork võtavad ühe koolituspäeva eest müstilised summad. Kui ma õigesti mäletan, siis oli tegemist 6-kohalise arvuga.
No kesse ikka rahast ära ütleb. Isegi riigikogusse valitud rahva parimad pojad ja tütred ei suuda krabamata jätta, kui ise pumba juurde said.

Parem, kui ma niisuguseid asju ei teaks. Mitte et ma kade oleksin(või siiski olen?). Vaatamata sellele, et olen terve elu tööd teinud (kõrgharidusega, täiskohaga, ennast pühendades), pole rikkust ja muretut pensionipõlve kusagil.

Ise süüdi, et ei oska rikastuda!?

No comments: