2008-12-09

15 päeva jõuludeni

Ma ei mõtle veel üldse jõulude peale - vähemalt kirglikult mitte. Aga kuna täna on meie mail ilus talveilm, lume ja mõne külmakraadiga, siis võib ju natuke mõelda ka (jõuludele).

Teine mõte täna on, et kõike ma juba oskan(!!?), aga videot oma blogisse panna vist mitte. See ongi nüüd proov. Otsisin üles ühe ilusamatest jõululauludest "Valgete jõulude" kõrval ja teen katse selle siia panna.

See laul on siin.

Kuna katse õnnestus peaaegu esimesel korral, jääb üle ennast kiita - küll ma ikka olen ilus, tark ja hea!!!
Kaunist elu kõigile!
(Ähh, kõike ikka veel ei oska;)

7 comments:

Tiiu said...

Mõnusat adventi sõprade ja lähedaste seltsis!

:-)

Heli said...

Videod saab panna blogspotis nii:

1. Youtube`s muusikavideost paremal pool on selline koht "Embed". Seal on koodiriba, mis tuleb teha aktiivseks ja kopeerida...

2... kleepida postitusse. Aga, et see õnnestuks, peab selle koodijupi kopeerima "Edit HTML" kastikesse.
Ongi kõik.

Rahulikku jõuluootust!

helle said...

Metsapiiga!
Aitäh! Aga ma küsin nüüd: kas minu ülesriputatud video on nähtav-kuuldav?
Ma tegin seda omal kombel, samuti, nagu ma igasuguseid muid linke posti sisse panen.

helle said...

Ma ei osanud nii teha, nagu Metsapiiga õpetas. St ma ei saa aru, kuhu ma kopeerima pean. Kui katsetasin, siis läks puhta p...sse kõik.

Kaamos said...

Link on tegelikult täitsa olemas ja video vaadatav. Ilus!

Heli said...

Juhendasin edasi oma blogisabas:)

Põhiline nipp lisaks "embed"-ile on see, et kopeerid koodi uue postituse "Edit html" vaates, mitte tavalises "Compose" vaates (avaneb vaikimisi alati kui hakkad uut postitust tegema).
Kuna tegemist on html koodiga, siis ta tabalises vaates "tööle" ei hakka.

Proovi-proovi, saad kindlasti hakkama, aga algul vaja katsetada.

helle said...

Ma sain hakkama ja võin oma päevaga rahul olla! Aga teie?