2009-03-01

Pühapäev, 1. märts


Kuu algused tuleb ära fikseerida, on mu kinnisidee.
Keerasin lehte ka oma kolmes kalendris. See on nagu mingi rituaalne toiming.
Terve kuu pead sa vaatama seda pilti, mida üldjuhul näed esimest korda 1. kuupäeval. Arvutitoa kalendri tõi Triin eelmisel suvel Itaaliast ja seal on kuues keeles kirjutatud kuu- ja päevanimed. Mis keeles on märts Mars?
Fotod on üles võetud Toscanas ja kõik on eranditult suvised.

Mul kohe peab igas tähtsamas ruumis kalender olema!!!

Kuna veebruar oli täpselt 4 nädalat, siis märts kordab seda plaani. Järelikult tuleb ka märtsis 13. ja reede. Ega see kuupäev mind õlgu väristama pane! Minu ebausk välistab selle ohuna.

Märtsilaulu ma ei leidnud.
Kevade tulek seostub Jaan Tättega, kes on ise ka kevadepoiss, sündinud 24. märtsil (1964), kelle minemine-tulemine-olemine on mu südamele oluline.

Seni on kevad veel kaugel.
Märts on meie vöötmes ikka talvekuu, lundki sajab pidevalt juurde.
Siia sobib üks lumine talvepilt.

(pilt võetud delfist)

6 comments:

sille said...

Minul ka täna täitsa kevadetunne peal. Mis siis, et ilm ikka talvine. Ilusat kevadet! :)

Kaamos said...

Ilusat blogi sünnipäeva!
Kohe on kevad täies ilus kohal, ärgem laskem end pisukesest väsimusest häirida!

Linda Järve said...

Märts on "mars" prantsuse keeles :)

joanamari said...

meil siin lumi üle pea
rookisime ja rookisime et saaks autoga välja õuest
aga Jaan Tätte on minugi lemmik
kui alustasin oma mode tööd panin ta taustaks mängima, et rahustada närvi ja kuulda midagi kaunist rahva roppuste tasakaalustamiseks
plaati pole jaksanud endale soetada aga kuulan siis netist niipalju kui saada on

Triin said...

Mars on "märts" ka rootsi keeles:)

Tiiu said...

Minu isa sünnipäev on 4.märstisl ja ma mäletan nii paljusid sünnipäevi, mis pidasime palja maaga, vahtrad tilkumas.