2010-07-09

No oli alles äike!


Kohvitasime just parajasti külalistega elutoas, kui äkki käis üks raksakas. Ei löönud sisse, aga ehmatas küll. Kohe oli ka vihm taga, tugev paduvihm. Tütar viis külalised kiiresti koju, sest neil aknad lahti jäänud ja koer kardab. Mina jooksin õue pesu järele.
Mitu tundi paukus pea kohal. Ja sadas, sadas ...padukat. Juba oli kassi liivakast rõdul ääreni vett täis.
Ma olen lapsest saati äikest kartnud, aga nüüd ei sobinud nagu noorematest põlvkondadest rohkem karta. Istusin köögis ja vaatasin aknast välja, kuidas taevataat välku lõi.
Välk on ilus, aga pauk on kole. (ma tean küll füüsika algkursusest, et tegelikult on vastupidi- säästan rohkeid lugejaid mulle seletamast)
Olgu mis on, vihma oli hädasti vaja ja momendiks lõi õhu ka värskemaks.

Täna hommikul on sama kuum või kuumemgi. Ja mis veel ees ootab....?!

Pilt Triinu tehtud vahetult enne padukat, kass Pätu tunneb end veel kindlalt, pärast kadus temagi toasügavustesse.

5 comments:

KR said...

Hullult kuum on... Ma isegi peaaegu soovin, et tuleks jälle äike, saaks mõni tund hingata.

neiud ärevil said...

Tallinnas oli ka vägev sadu koos äikesega.Minu kass oli paanikas.Jooksis edasi -tagasi.Pidin käppa hoidma.Siiamaani kuivatan oma plekitöökoja põrandat.Sinna viib paekivist kaldtee ja kõik vihmavesi jooksis muidugi mulle keldrisse.Nüüd oleks juba samasugust sadu vaja.Aed jälle kuivab.

Eve Piibeleht said...

Eile äike? Meil ei tulnud piiskagi, kastsin terve õhtu aeda...

sille said...

Tallinnas oli vinge vihm ja äike teisipäeval. Rohkem pole vist sadanud. Kui olen turvaliselt kodus, siis mulle väga selline raju meeldib. Kui olen tänaval, siis ma ka pigem kardan äikest ja suur vihm teeb ju märjaks...
Aga eks vihm lööb õhu mõnuseks puhtaks, vähemalt mõneks ajaks.

Helve said...

meie kohal ka aina lõõskav päike.
kuid Jõgeva kandis käis tütrel eile õhtupoole kella nelja paiku äiksevihma ajal keravälk külas.