2010-08-10

Maalt linna




Kui tavaliselt minnakse suvel linnast maale, siis mul on vastupidi: vähemalt kord või paar tahan suve jooksul ikka (pää)linna pääseda.
Minek pole sugugi lihtne. Lisaks koduhoidja otsimisele (kass!) tuleb leida hea inimene, kes mind Olustverre toimetab (bussi või rongi peale). Head inimesed pole ilmast kadunud, õnneks.
Oli vahva nagu ikka. Kõik viimase minutini paigas, aeg sisustatud, meel lahutatud.
Käisin esimest korda Paldiskis, Nõmme turul, üle hulga aja Keila-Joal.
Ja muidugi Vääna-Jõesuus, kus käiguta poleks suvi täiuslik.

Nüüd ma olen tagasi oma selle suve teiselt reisilt. Hakkan tegelema kurkide ja tomatitega, mis poolvägisi koju kätte toodi.
Paratamatult veab mõte sügise poole. Ükski suvi ei kesta igavesti, isegi selline mitte, kus päike on hõõguvalt kuum...pikemat aega.

Tormist olen pääsenud, kuid mitte kukkumisest. Kivi otsa, mis oli pandud ülbete autojuhtide pidurdamiseks keset kõnniteed. Oli mul vaja, pea laiali, ringi vahtida!

9 comments:

tegelinski said...

Ehh.. ma käisin ka eile üle pika aja pealinnas :)

kukupai said...

Kuidas Nõmme turg meeldis?

helle said...

Kukupai! Nõmme turg meeldis väga, ja tore, et põlenud lihamaja on juba kenasti kerkinud. Varsti saab valmis?
Vaatasin ringi, et äkki näen ka mõnda blogijat oste sooritamas.
Laupäeva hommikul.

kukupai said...

Mina paraku olin laupäeval tööl...

neiud ärevil said...

Mina käisin korra laupäeval Nõmme turul .Umbes kell 11.Olin üleni punases.Kingad kaasaarvatud ja muidugi ratas ka.Aga see seisis Nõmme keskuse ees.
Minu lapselapsega on sama lugu.Elab Läänemaal ja iga suvi kipub linna vanaema juurde.Räägin talle sama ,et normaalsed lapsed veedavad ikka suve maal ,aga mitte linnas.
Su marsruut oli siis umbes sama nagu minulgi sellel suvel.Praegu tunnen ennast aga hästi ,sest töötan ajutiselt sõimerühmas.Nii tore on pisikestega koos olla.1.5 aastased on ikka tõelised nunnud veel.
Ja küll põlv ära paraneb.Pulmadeks saab ikka terveks .Vähemalt mina lohutan nii ennast.Mul oli ka pikk õhusõit.Sõbranna õmbles aga õnneks pea kinni.Enam pole hullu midagi.

helle said...

Ei osanud otsida ühtki neidu punases:)Aga ajaliselt võis isegi kattuda.

Koomas Toomas said...

Ennevanasti viis ikka hommikusele rongile buss ka (st et oli võimalik miski Põltsamaa või Jõgeva bussilt raudteejaamas maha minna. Aga see on vist minu naiivsuses kinni, et ma lootsin sihukese mugava võimaluse olemasolu peale veel aastaid hiljem.

Koomas Toomas said...

http://www.viljandimaa.ee/mkliinid/index.php?action=tabel&mid=1&lid=37

JA hommikune rong väljub Viljandist parasjagu minut enne seitset, nii et just sobilik aeg bussipeatusest perroonile jalutada.

helle said...

Aitäh, Koomas Toomas!
A ma ei viitsinud nii vara minna. Jätan meelde, võib-olla on järgmine kord vaja seda teada.