2011-02-03

Väljas on veebruar täna

Aasta otsa ootan seda kuud, et üles panna SEE LAUL, ja siis iga päev kuulata. Isu pole sellest veel täis saanud. Sõnu kuulan ka!

Veebruar meeldib mulle talvekuudest kõige rohkem, ei teagi põhjust. Võib-olla seepärast, et ta on kõige lühem. Samas - kuhu mul kiiret, et aeg peaks käes sulama. Vastupidi!

Hiina kalendri järgi algab uus aasta. Mõned pahandavad, et milleks meile võõrad pühad, sõbrapäev jm.
Las ta olla, nagunii meil vähem pühi kui naaberriikides.
Riigi sünnipäev ka veebruaris. Ja minu tütre sünnipäev.

Head jäneseaastat, kuigi mulle meeldiks kassiaasta-versioon rohkem.
Püsigem terved ja tublid! Varsti on läbi - talv, ma mõtlen:) Mitte muud.

Pildil eelmise aasta veebruar, vastlapäeval.

8 comments:

Hundi ulg said...

Ei tea, mis maailmas küll mina olen elanud - kuulen seda laulu esimest korda. Aga tegelikult on vist kõik Leila Milleri poolt lauldud minust kuidagi mööda läinud. Tänu Sinule peaksin nüüd oma muusikalisi teadmisi täiendama.

helle said...

Seda on mitmed lauljad esitanud. Algul meeldis mulle Randpere- Alendri esitus üle kõige. Nüüd kuulan meelsasti Leilat (tal oli hiljuti 50. sünnipäev ka - uskumatu)
Viivi Luige sõnad - väga head.
Randpere viis (kaua arvasin, et viis on Alenderi omad). Laulu ise tean väga kaua, vist 80ndatest. Siis kui Randpere veel ära polnud putkanud.

Emmeliina said...

mõlemad esitused on omamoodi, arvan ka, et 80-ndate algusest.

Eve Piibeleht said...

Minu jaoks on see lugu ka läbi aegade lummav olnud ja ikka ei tüdine.
Slaidishow oli ka väga kaunis. Näppasin häbematult feissi üles...

Eppppp said...

Miks just jänese, aga mitte kassi? Minu meelest algas täna valge kassi aasta :)

helle said...

Hiina järgi algas jäneseaasta, vietnami järgi kassiaasta. Ma võtan ka kassiaasta Pätu auks:D

sille said...

Mulle ka veebraur meeldib. Sama laul kummitab juba mitu päeva (veebruari algusest saadik). :)
Ja mina tean küll miks mulle veebraur meeldib: sest ta on kõige lühem kuu (saab ruttu otsa) ja peale seda algab märts (ehk kevad ja soe ja valge ja...). :)

Helve said...

küünlapäeval hakkavad kõrred lund vihkama. varesed kraaksuvad kevadiselt. loodus hakkab talveunest ärkama. tärkavate lootuste esimene kuu.