2011-05-22

Ilusad eesti inimesed


Vahel mulle tundub, et see Tähelaeva formaat on ennast ammendanud, sest Eestis on kõik enam-vähem kuulsad ja tegusad inimesed seal juba käinud, kas ise olnud kaptenid laevas või siis kaasreisijad.
Tänaseid külalisi vaatasin ma küll suure kaasaelamise ja imetlusega.
Peep ja Ave Vardja.
Kui inimesele on antud andeid kotiga kaasa, siis ma ei oskagi neid kadestada. Kui aga tase ja tulemused on tulnud järjepideva töö ja tahtejõuga, siis ma olen küll kade - miks mulle pole neid suurepäraseid omadusi piisavalt jagunud?
Lühidalt- ilusad inimesed, kes tegelevad ilusa spordialaga, pakkudes imeilusaid elamusi ja õpetades välja uusi ilusaid inimesi.
Kuigi see kõlab klišeena, olgu pääle- tähtis on seesmine ilu ja oskused, mitte paljalt glamuur ja kulinad. Võistlustants ühendab muidugi mõlemad.
Ja Ilus Maarja ka veel!

Rõdult testides veendusin, et ilus kevadpäev täna. Viimane aeg on minna .... seda kõike nautima, mida loodus meile tasuta ja külluslikult jagab.

No comments: