2023-09-24

Maja, kus ma juba 10 aastat olen elanud (Pärnus)

 




8 comments:

Bianka said...

Väga kena maja, kas renoveeritud?

Mul on väga hea meel, et jälle kirjutad!

konn, lendav konn said...

Jah, Helle - kirjuta aga! Miks sa sauna ei tulnud, hea ligi tulla ju???

helle said...

Majaga on midagi tehtud, aga mitte minu ajal. Sellist suuremahulist renoveerimist, mis EL nõuab, küll mitte. Aga mina ei kurda, korter on soe ja pensionärile sobiv.

helle said...

Lendav Konn, ma ei tea, mis saunast Sa räägid, aga see on kindlasti mu enda viga.

tegelinski said...

10 aastat .. uskumatu! Alles see oli, kui Viljandis otsi kokku tõmbasid ;) ja me kõik 10 aastat nooremad olime!
Ma ei mäleta enam, kus piirkonnas Sa Pärnus elad, kuigi päris kindlasti on sellest juttu olnud. Aga Pärnus elamine on privileeg... üks suvitamine ja spaatamine aasta läbi, merelähedusest rääkimata ;)

Emmeliina said...

need vist olid esimesed korda tehtud majad. Huvi pärast küsin: kas majas tsentraalküte?

helle said...

Ma arvan, et see polnud siin nö täiemahuline kordategemine. Tehti maja soojustus ja pandi ventilatsioon. Tsentraalküte on jah, selline, nagu see ikka vene ajal oli. Vist nimet kaugkütteks. Vanad radikadki alles. Mingid vannitoa torud on ka vist vahetatud, aga see vist eraldi tehtud. Ma vaatan, siin meie vastas majas tehakse vist täielikku renoveerimist. Pool aastat on juba tehtud, ei tea, kaua veel läheb. Laen on suur ja tuleb maksta surmani.

Emmeliina said...

Sul on õigus. Minu suure korteri laen koos intressiga 220.- ja muidugi surmani. Eks talvel näe, kas uus süsteem aitab kütte ja elektri pealt kokku hoida.