2010-07-12

Kuuma aja tegevused



Kuumaga pole kerge välja mõelda tegevusi, mis ei vallanda üleliia higi pooridest ega ole ka liialt pingutust nõudev. Lühidalt - mida vähem liigutusi, seda parem.
Lisaks vaimsetele!!! tegelustele (arvuti, lugemine, telekas), tuleb ikka midagi füüsilist ka teha.
Leidsin sobiva, täpselt kuumaks ilmaks pasliku tegevuse - vaatan, klopin, tuulutan vanu vatitekke ja suuri sulepatju!!! Neid, mida pole enam aastakümneid kasutatud. Kesse magab tänapäeval tonnise vatitekiga või paneb pea alla sajandivanuseid suuri sulgpatju!?
Millal tuleb mul veel nii palju külalisi, keda on vaja maha magama paigutada, vatitekk küljealuseks!

Ei tea, kas Humana võtab vastu vatitekke(täitsa korralikke) ja sulgpatju (ilmselt lesti täis!!). Kui ma tütrele pakkusin mõnda pehmemat autopadjaks või siis suvekodusse, põlgas ta ära.
Vanasti kasvatati taludes spetsiaalselt hanesid, et saada ilusaid suuri sulepatju, mida põlvest põlve pärandati. Vat meil on selliseid veel kappide kõrgustes.
Ma ei tea, kas neid kunagi pestud ka on, tuulutatud ja päikse käes hoitud kindlasti.

Pesumasin müttab ka pidevalt, sest soojaga on hea kõik, mis võimalik, ära pesta ja õue kuivama viia.

Suvi võtab viimase välja....
(Et olla krooniku täpsusega, märgin, et toas ja õues vilus on pluss 30 kraadi, kell 11)

Lisatud kell 15.32
Praegu teatas raadio, et Viljandis on 33 kraadi. Paluti tungivalt ilma hädavajaduseta päikese kätte mitte minna. Mina aga pean õuest kuiva pesu ära tooma:D Teen vist eelnevalt end külma vee all märjaks:) Ohhoo, suvi missugune!

11 comments:

Helve said...

mina ainult lebotan.
tegevus seegi.

neiud ärevil said...

Minule meeldib talvel raske vatitekiga magada.Siis olen ma täiesti ära külmanud ja vahel on mul isegi mitu tekki peal.Minu kehvveresus tahab kogu aeg sooja ja raske vatitekk hoiab just nii armsasti keha vastu.Ja need tänapäeva ei tea millega täidetud padjad ei meeldi ka mulle.Minule just sulepadi istub,aga ainult väike ja madal.Kõrget peaalust küll ei armasta.Olen siis sama pirtsakas nagu sellest vene multikast,et ei saa magada sest tekk on raske ja padi torgib...

kukupai said...

Minul on just sulepadjad kodus, suvel kuumaga saavad tuulutatud. Ning suletekk on mul ka, vatitekid lihtsalt lagunesid ära lõpuks (vanaema õmmeldud ju).
Pesupesemiseks on tõesti ideaalne ilm...

joanamari said...

mul on pesunaine jooksus ja mul niigi jalad käed tööd täis
loodan et ikka oskab koju tulla ja pesuga jälle tegelema hakkab;)))

Eve Piibeleht said...

Humana võtab tekke ja patju vastu küll, ja reeglina lähevad sellised vanemad asjad Iraaki või Pakistani.

Emmeliina said...

olen ka paksu teki usku.
ilmselt mõtlevad meie küla eided sinu moodi, sest pesunöörid täna kõik täis.
rannavaba päev:)

helle said...

Talveks on mul lambavillast tekk. Need vanad vatitekid on nii rasked, isegi menetleda on neid võimatu;)
Patjadega on ka nii, et vanad on suured, pole neile padjapüüregi olemas, peab ise õmblema.
Kunagi ammu, ema elas veel, tegime vanadest ja suurtest patjadest väiksemaid. Terve maailm oli udusulgi täis, paras puru oli seal sees. Sellest on mul meelde jäänud, et vanaaegne sulepadi - see on ikka üks kahtlane värk. Tänapäevased sulepadjad, ei tea, mis sulgedest need on tehtud?!
Üldse on padjad jäänud väiksemaks ja tekid kergemaks.

Eppppp said...

Hei, me oleme tagasi, naudime Viljandit :). Ma arvan, et võime Karksisse teise korruse jaoks ka viia neid tekke, kui sul neid üle tõesti on.
Varsti näeme!

helle said...

Tere tagasi!
Vatitekke ja suuri patju saad. Raamatuid pidime ka kunagi sorteerima, kui kuumalaine mööda saab ja vaba aega tekib. Hiljem.
Elage Viljandisse sisse, siis tuleme Triinu ja Annaliisaga külla.

Anonymous said...

Mina otsin Humanatest ja muudest sellistest kohtadest tikutulega suuri sulepatju taga.
Ja vatitekke jumaldan. Mida raskem, seda parem :)
Oleks neid vaid rohkem.

leeni said...

viljandis sauna vastas kaarhallis (seal kus oli majatarvete pood vanasti) on üks lõputult äge taaskasutuspood, kuhu võetakse lihtkodanike käest kaupa vastu. raha ei anta, aga kraamist saab lahti.