2010-07-05

Suvest nii ja naa


Suur suvi käes, minu jaoks ilmad isegi liiga kuumad. Pole vist pääsu, pean kohaliku järve äärde minema - kuigi seal kõrge rohi, palju parme ja pooleldi kinni kasvanud supluskoht. Siin paremat pole võtta.
Esimene voor külalisi käinud, viimase saatsin täna hommikul bussile. Ei saanud isegi blogijate kokkutulekule, millest nii salapäraselt, intrigeerivalt ja ülistavalt on kirjutatud.

Mingid plaanid mul ju eelolevaks poolteiseks kuuks on, aga neist on vara veel rääkida. Pealegi on plaanidel kombeks muutuda, tihti väga ootamatus suunas. Üks plaan korraga!
Ma ikka loen ka suvel, võtan randagi raamatu ühes, sest vahel juhtub, et seal pole ühtki tuttavat - niisama istuda või lamada muutub tüütuks.
Raamatukogust olid kõik paremad raamatud ära võetud või polnud neid saadetudki. Mul oli nimekiri ka koostatud. Võtsin siis mõned huupi ja mõned teadlikult. Tõin endale koju Sirje Kiini kirjutatud Marie Underi monograafia ja veel igasugust memoristikat.
Haarasin siis ka avariiulilt Merca "Mehe", et hea kerge lugemine. Oli küll kerge, paari tunniga sai läbi. Ainult 176 lk ja palju joonistatud pilta ka sees.
Ütelda ei oska midagi muud, kui et peaks ka raamatu kirjutama. Mis pealkirjaks panna? Küll ma pärast mõtlen, sisuga pole probleeme- mul ka elus ühtteist juhtunud.

Ahjaa, ühel hommikul vara nägin köögirõdult, kuidas pardimammi läks oma poegadega üle meie õue. Nii liigutav vaatepilt oli - pojad olid katkematus rivis emme sabas. Ei tea, kas nad ka jõudsid sinna, kuhu nad tahtsid minna. Mure kohe.

Suvi kestab...

9 comments:

helle said...

Kas te, lugejad, näete ka mu blogi suure lahmakana? Mina näen, võib-olla on see märk, et pole vaja üldse kirjutada. Igal juhul ma tagasi ei oska endiseks teha, olen vihane.
kas keegi oskab aidata nõuga?

Bianka said...

Minu meelest on küll normaalne, mis mõttes lahmakas? Tekstiosa laiust saab muuta, aga uuemate kujunduste puhul. Vanadel seda võimalust vist pole.

Ti:a said...

mis mõttes nagu lahmakana?
ma näen täiesti tavalist blogi.
sulge arvuti ja pane uuesti tööle, mõnikord on internetil sõlmed sees :)

helle said...

Tegin restardi, aga minu jaoks pole muutunud. Vana blogi on üle terve ekraani suurelt, kiri hoopis teine, kõrvalolevad kastid üle ääre. See toimus mu silma all, vahepeal läks pisikeseks, siis suureks ja nii ongi. Eks ma pärast uurin lähemalt, vb peaks ka muutusi tegema - kõik moodsamad on teinud.
Ilusat suvepäeva!

Linda Järve said...

Kõik on korras, nii palju kui mina näen.

helle said...

no on müstika, minul ei ole korras. Kui vaatan teiste blogisid, siis näen teisi normaalsena. Iseenda oma on LAHMAKAS.

Linda Järve said...

Kirjutan kujunduse muutmise võimaluste kohta Sulle FB-s. See ei ole keeruline. Kui tagasi tuled päevitamast, selleks ajaks ehk jõuan.

helle said...

Aitäh, Iltaka. Tegin veel kord arvuti lahti, paistab, et senine blogi kujundus on end ammendanud ja sellest ka robustsel moel märku andunud.
Mis teha, kui muidu aru ei saa.

tegelinski said...

Mõnusat suve jätku!
Ja kirjuta ikka edasi, mina näen kenasti, normaalne kujundus ja paras suurus ;)