2010-08-01

Ongi august käes...

Kuigi see suvi on igas mõttes kaunis olnud - pole mul muret olnud ega miskit, pole tööga end tapnud, ei võtnud remonti ega aknavahetust ette, olen keskmisest rohkem lihtsalt puhanud- on mul väike rahulolematuseuss hinges, et midagi huvitavat peaks veel tegema, kuhugi peaks minema. Talvel nagunii istu enamasti kodus...

----
Kunagi väga ammu, eelmisel sajandil, kui ma polnud veel suurt kusagil käinud, sõitsime koos sõbrannadega Ukrainasse Krementšugi linna, mis asub Dnepri ääres. Vene ajal, teate isegi, pold ju probleemi. Rongipiletid olid odavad, ööbimise leidsime lihtsalt - anti elumaja, perenaine ööbis ise kuuris. Loodusannid- virsikud ja persikud- ei maksnud õieti midagi.

Meil oli tookord väga vilets suvi. Sadas pidevalt ja oli külm. Terve aeg käisime jopega. Aga Dnepri ääres ilus päike, ilmad kui kuld. Dnepr avar nagu meri, pilguga ei haara. Sattusime eufooriasse ja lasime päikesel end võtta. Sel ajal ei rääkinud keegi UV-kiirgusest ja muudest ettevaatusabinõudest. Õhtul määrisime end hapukoorega ja millega veel, miski ei aidanud. Paar päeva istusime rannas, valged linad ümber.
Tagasi tulime Kiievist lennukiga Riiga, otsepileteid ei saanud. Riias sadas jahedat vihma nagu Eestiski. Oli augusti keskpaik.
----
Loo moraal on selles, et suvel ei tasu panna panust lihtsalt vee- ja päikesemõnudele, vaid suvi peab rahuldama inimese kõiki meeli. Viimane aeg on midagi ette võtta...

pilt netist

Veel üks nostalgiast nõretav suvelaul

4 comments:

neiud ärevil said...

Eks suvi ongi ju tegelikult puhkamiseks mõeldud.Talvel on tööd küll ja küll.Eriti kui tuleb samasugune talv.Mina pole ka nii palju lihtsalt endale elanud ,kui sellel suvel.Aga süümekaid millegipärast pole.Olen terve elu teistega arvestanud ja nüüd tahaksin ise ka natuke veel elu nautida.
Mina mäletan eelmisest sajandist meie Krimmi reisi.Sõitsime sinna Jawadega.Olime noored ja kõik ilus oli alles ees.Aga reisi mäletan siiamaani-Sinferopol ja Jalta.

Eve Piibeleht said...

Mul on ka üle väga pika aja olnud kohustustevaba suvi ja ma olen seda täiega nautinud.

helle said...

Inimene ei oska rahul olla õnnega, mis tal on (mina).
Pikemat aega kestev jõudeelu paneb kahtlema, kas see on ikka õige. Võib-olla peaks vähemalt sahvrit koristama!?:D

Elviina's blog said...

No kui just tingimata on vaja midagi teha, siis vast sahvri koristus ongi see kõikse õigem. Varsti tuleb sinna nagunii midagi panema hakata. :)