2008-02-16

Tervisest tervisega tagasi


Paar päeva kodust ja tööst eemal olla on siiski väga tore. Seda peaks palju sagedamini harrastama. Samas, ega kahe ja poole päevaga midagi elus teiseks muutu.

Kassil on küll hea meel, et tagasi olen. Käib mul järel ja ootab midagi. Kurdab haleda häälega. Ei jõua nii palju paitada.

Eelmise aastaga võrreldes oli Tervises vahepeal valmis saanud uus vabaajakeskus ( mina ütlesin kogu aeg vabaõhukeskus ) igat liiki saunade, vannide, basseinide ja muude vidinatega. Lustisime kogu raha eest!
Jaapani vanni vee soojus oli 41 kraadi. Tundus küll liiga kuum, aga mitte tappev. Tuli meelde Tiia teooria inimese vanuse seosest vannivee soojaga ;)... kuidagi moodi...
Suures basseinis oli vee temperatuur 27, paljudele tundus liiga jahe. Mulle mitte, talun pigem jahedat kui liiga sooja. Kala ikkagi...
Masseerijatega mul eriti hästi ei läinud. Üks noor umbkeelne venelanna tagus liiga kõvasti ja kiskus juustest. Järgmisel päeval ajasin kellaajad sassi ja sain ainult 10 minutit silitamist.
Tsirkulaardušš ja vesivoodimassaaž - väga mõnusad leiutised.

Söögiga ja joogiga sai vist veidi liialdatud...

Esimesel õhtul käisime Triinuga kohvikus sünni- ja sõbrapäeva pidamas.
Kohtasime ka üht vana tuttavat, kes "talvitas" sviidis. Kutsus endale külla. Seal oli udupeen elu - kaks suurt tuba, saun, mullikas, dušš, kaks WC-d, suur telekas, diivanid, vaibad...

Rahvast oli vähe. Isegi mitte soomlasi. Keegi oli norrakaid näinud...

Uuest vaba aja keskusest loe siit.

2 comments:

joodikupoeg said...

Said nädala jagu edumaad, ma tähistan koos pesakonnaga Vabariigi juubelit Pärnus:)
Naudin juba ette!

helle said...

Kas ka Tervises?
Muidugi on vahva! Läheks kohe tagasi...