2009-04-11

Eesti siga


Ma sain täna postkaardi ...Rakverest?! Ilus kaart, peal on seaproua ja seahärra. Alla on kirjutatud millegipärast "setu siga".
Pildil seapaar (vt kõrval). Mammi palja ülakehaga, rinnaesist katmas suur stiliseeritud ehe, peas pärg ja vööl rahvariidevöö. Papi kannab kübarat kõrvade vahel ja seljas pikka valget kuube lilla tikandiga. Mõlemad on heas toitumuses ja mingitud, sõrad lakitud.

Loodan, et see ei jää ainsaks saadetiseks. Küsimus on ainult, kas järgmine on mulgi lehm või saare lammas, aga kindlasti ikka ka rahvariietes, palun.
Panin kingituse kohe külmkapi külge (magnetiga), et kaunis taies pidevalt silma all oleks.

9 comments:

Emmeliina said...

kas keegi sõber töötab Rakvere Lihakombinaadis :P

helle said...

Ei usu;) Kas tõesti mina ainukesena olen sellise kaardi saanud?

Elsa said...

Minu vanematel oli ka see täna postkasti (jõudsin just maalt Tartusse tagasi)!
Seega on se vähemasti mingi piirkondliku suunitlusega reklaam teie vallale... Tartusse, mu enese postkasti pole see igatahes tulnud ;)

Trixi said...

Meil oli ilus kaart juba neljapäeval postkastis. Meil oli Muhu siga :)

Rene said...

Iga laps ei ole hea laps,
mõni neist on lausa siga.
Kui see laps on sea laps,
siis ei ole väga viga.

Teema tekitas luulelise seose :)
Pole enda välja mõeldud, kahjuks.
Ei mäleta ka kelle mõeldud

Anonymous said...

Neljapäevase Õhtulehe vahel oli kah kaks kaarti..

kukupai said...

Meil oli ka neljapäeval juba postkasis Muhu siga...
Nii et pole see mingi piirkondlik reklaam, päris laialt üle Eesti.

helle said...

Vaatame, kes enne komplekti täis saab?
Mitu neid üldse on välja antud?

joanamari said...

minu postkastis polnud midagi;(