2007-09-11

Kuidas ma haige olen

Ma jäin haigeks täiesti ootamatult. Lihtsalt tõusis palavik, nina hakkas tilkuma ja kurk kratsima, mis omakorda põhjustab köhahoogusid. Esialgu mõtlesin, et saan päevaga terveks, aga vist mitte. Helistasin hommikul perearstile ja tööle, et nii on...haige olen.
Tegelikult poleks üldse aega haige olla.
Täna ma olen natuke "ebahaige". Loodan, et tööandaja ei loe seda blogit.
Püüan pikali olla, ära tüütab. Istun arvutis, kaua ei jaksa. Katsun lugeda, mõte hajub. Söön natuke, isu pole. Joon sidruni-mee vett. Kraadin jälle, ikka palavik(aga vähem). Pea on paks ja kõrvus kumiseb.

Tiiu kirjutas ilusa luuletuse, kuidas kurbus on põue kodu pununud. Selline põhjendamatu kurbus, mis tabab ootamatult. Selle (kurbuse) pärast ma vist jäingi haigeks...

5 comments:

Tiiu said...

Tegelikult oled õnneseen, et sul on palavik. Arvatakse, et palavik on puhastustuli, organismi kaitsereaktsioon, mis tapab pahalasi, mis organismi sattunud. Mul pole 20 aastat palavikku olnud. Tunne on, haigus ka, aga palavikku kraadiklaas ei näita.

kukupai said...

Mul ka tavaliselt palavikku pole. Aga Sina ravi end korralikult terveks.
Muide, ma nägin, et Sa oled blog.tr.ee registreeritud kasutajate nimekirjas täitsa olemas.

Karuema said...

heh, ma arvan, et ma sind nakatasin siin blogis :) ma olin eelmise nädala lõpus, nüüd juba kobisin ülikooli eile ja täna...see väike kodune piinlemine on tegelt hea...saad olla just nii laisk kui soovid ja natuke rohkem ka, sest keegi ei saa ju haiget inimest sundida.
ma saan aru, et sa armastad luuletusi...vaata siia ka: http://teiselpool.wordpress.com/

helle said...

Mul tuleb alati kõrge palavik. Siis on kindel värk, et olen haige.

Kukupai, ma tegin jah ühe katse, aga oma arust mul ei õnnestunud. Kust seda vaadata?

kukupai said...

Nüüdseks vist juba leidsid. Põhimõtteliselt - kui oled oma blogisse sisse loginud, peaksid saama ka tree-sse sisse igale poole, mul on küll nii. Mingit eraldi logimist enam vaja pole.
Sorry, mul kolmapäev alati pikk hilise õhtuni