2009-07-02

Minu jalgratas



Mul on veneaegne jalgratas, Saljut nime poolest. Ta on raske, aga veereb küll.
Lasin oma ratta tuttaval korda teha ja korvi ka külge panna, ise pesin fairiga puhtaks.

Tänapäeval on muidugi palju uhkemad ja kallimad jalgrattad, aga ma arvan, et mulle kõlbab see veel küll. Suvel hea poodi, järve äärde, surnuaeda või linna teise otsa külla sõita. Ja vargad ka võib-olla nii vanamoodsat ei taha:)

Muide, maal on jalgratas hädavajalik. Hommikul oli neid poe juures nii palju, et probleeme oli parkimisega.

Eelmisel suvel ei sõitnud ma kordagi jalgrattaga - põdesin oma jalahäda.

Hommikul tegin pildi ka. Enne, kui läksin järve äärde peesitama ja ujuma.
Kui uskuda ilmaprognoose, siis läheb varsti jälle jahedaks ja vihmaseks.
Sellised need meie suved on, mis teha!

5 comments:

kukupai said...

oot, see on see kokkupandav, eks? Mul neid paar tükki ära peetud...

helle said...

Algselt vist oli kokkupandav jah! Üks nö perekas on mul veel keldris, väikeste ratastega. Ka täitsa töökorras veel.

joanamari said...

mul on ka kokkupandav ratas , aga ma pole sellega rohkem kui aasta otsa sõitnud, sest ma kardan kukkuda ja sõitma hakkamine on ka viimasel ajal raskendatud
mees ütles, et vaja kahest kokkupandavast kokku teha 3-4 rattaline , siis on kindlam

ennast peab kindlasti liigutama

aga päris uut 3 rattaga ratast ma ei jaksa osta
see maksab 6 tuhat :(
sest minu maakonna abivahendite raha on otsas ja ma peaksin siis ise täis raha välja plekkima
nii siis igal õhtul käin "kelgutamas"
mul on ratastega tõukekelk
tavaliselt teen seda õhtust tiiru üle valu hambad ristis
kui üks õhtu vahele jääb on järgmine kord palju raskem liikuma saada
sõidan raasu maad maha, istun lõõtsutan
ja siis jälle edasi
sihtmärgini välja
ja siis sama moodi tagasi
linna rahvas juba teab , et teeme kallimaga õhtuti trenni
mina punnin tee peal kelgutada ja mees teeb rattaga ümber minu au ringe ;)
sest ma ei jaksa selle oma tranduletiga nii kiiresti
vaatan ikka netist vesise suuga seda 3rattaga ratast ja õhtul kelgutan vere maitse suus
9ndal juulil saan oma tantsu-ratastooli enda kätte, siis hakkan sellega õhtuti rallima
sest liigutama peab
muidu on nii, et kui sügisel uuesti tantsima hakkan, jäävad "sangad" ratastele ette;)
nagu eelmistel kordadel juhtunud on :(

Elsa said...

Kuule, linnarataks ja nii lühikeste distantsidega on see just iseäranis sobilik :)
Minu arvates ongi imelikud need inimesed, kes pisut linna vahel tiirutamiseks hirmkallid maastikurattad soetavad. Mõni ime, kui varsti ka ära varastatakse...

Velonaut - Kasutatud Jalgrattad said...

Olen ka täiesti sama meelt. Need maastikurattad mis siin natuke aega tagasi juba popid olid, on ju ikkagi ennekõike maastikurattad. Kui sõidad igapäevaselt niisama linnas ringi, siis on need täiesti ebapraktilised.

Ja noh hollandis on ju ka see rusikareegel, et kui lukk on rattast kallim, siis ratas jääb alles :)