2009-07-07

Pärast laulupidu



Laulupidu on nüüd seks korraks läbi ja algas tüüpiline Eestimaa suvi. Päike ei paista, kohe hakkab sadama. Tuleb otsida tubaseid toimetusi. See tähendab muidugi passiivset eluviisi - raamatut lugeda, arvutis kolada, telekat vaadata. Ja süüa...ilmselt liiga palju, sest kaloreid kulub ju vähe(m).

Lugesin eile blogidest ja delfist vastukajasid laulupeole. Oli nii- ja naasuguseid. Ikka ja jälle mõtlen: kes on need inimesed(eestlased), kes pole kunagi millegagi rahul ja oskavad/tahavad/ ka teiste meeleolu rikkuda. Võib-olla on need vähemuses, aga nad on kindlapeale väga pealetükkivad ja agressiivsed. Nad teavad täpselt, kuidas asjad käivad või käima peavad.
Ühest blogist lugesin, et laululaval oli nii!!! kitsas ja et keegi "tädi" istus trepimademel ja võttis seega ära 1,5 inimese ruumi. Tüüp sihuke!!

On küll masu ja väsu, aga natuke elurõõmu võiks ikka endale lubada...vahel. Isegi v e e l raskematel aegadel on laul aidanud ellu jääda.("Meil laulud aitavad eee-lada, võii-ta" - mäletate?)
Võib-olla ei tohiks mina üldse oma nokka lahti teha, sest ei kuulu otseselt kriisirühma (ei ole noor, ei ole võlgu, ei ole töötu). Õnneks on ka mul muresid, et keegi ei arvaks, nagu oleks ma lihtsameelne tobu!!!

Vaatasin eile hilisõhtul Pärnu filmifestivali dokki "Neitsilikkus"(Vene 2008) ja takkapihta veel Soome "Suitsetamisruumi"(2006). Mõlemad rasked filmid.
Oehhh! Pole kerge kusagil!!!

Pildid: laulupeo aksessuaarid ja Pätu, kes oli solvunud, et ei pääsenud laulupeole.

6 comments:

Bianka said...

Eh, virisejaid on alati. Eks igal inimesel on oma arvamus ja ka emotsioonid, aga kõike tuleb vaadata proportsioonis. Et kui oluline on mõni ebameeldivus üldisel foonil. Enamasti ei mängi see üldse nii suurt rolli, meeldivat on palju rohkem.

Minu ees istus laupäeval üks väga entusiastlik suure kaameraga fotograaf. Mõne aja pärast tõusis ta püsti ja vahtis muudkui ringi, et kust mõnda huvitavat kaadrit saaks. Porisesin ka omaette, et miks just minu ette peab selline trehvama. Siis aga rahustasin ennast, et küll ma mõne aja pärast teen talle märkuse, et olgu kena ja istugu vahepael maha ka, et ma muidu ei näe midagi. Esimene vihmasabin viis nende seltskonna õnneks minema.

joanamari said...

mina maadlesin ka päev otsa virisejatega
sellist pori loobiti Laine Jänese suunas nii, et halb hakkas
mõnitati Marju Lauristini ja õhtutati molotovi kokteiliga kellegi aknaid ründama
pühapäevast saadik tahab üks vene perekonnanime ja eesti eesnimega noormees mind justkui kuhugi poole kangutada
ma olevat harimatu ja kallutatud oma töö tegemise juures :(
minukene, kes ma tõesti tublilt ja korralikult oma tööd teen, on sellest ikka häiritud küll
eks see vist ta eesmärk olegi
annaks jumal, et ta leiaks midagi asjalikumat ning mõistlikumat tegevust ja ma saan oma asendusnädala rahulikult lõpule viia!!!

joanamari said...

nii vahvad pildid!!
käin neid sokke selvehallis ikka piilumas ja endale lubamas, et järgmisel palgapäeval luban endale;)

Tiiu said...

Sain elamuse laulupeost Maidu piltide kaudu, oled näinud, nendest võiks lausa fotoalbumi välja anda.........äkki näed seal ennastki, vaata, kui pole peale sattunud

http://mait.juriado.com/fotod/?album=9&gallery=14

helle said...

On küll väga head pildid. Andekas käsi.

Tiiu said...

Ilma andekate eestlasteta, kes seal kokku hoiavad, poleks me vist vabadki.