2008-03-08

Päevakohast, täiendatud 9.märtsil

Helistab võõras number. Vastan.
"Head naistepäeva!"
"Aitäh! Aga kes sa oled?"
"Benjamin."
"...!!!?"
Lõpetas eelmisel aastal põhikooli. Paras väänik oli.

***
Lähen juuksuri juurde aega kinni panema.
"Head naistepäeva! Mis Sa nüüd rabeled siin kallil naistepäeval?"
"Mulle on tööpäev tähtsam kui naistepäev."

***
Vikerraadios räägivad mehed naistest.
"Mida soovida naistele?"
"Paremaid mehi!"

***
Karl Ernst von Baer (1792-1876), baltisaksa loodus- ja arstiteadlane, avastas imetajate (sh inimese) munaraku, tegeles geograafia, antropoloogia, etnograafia ja muuga. Iseloomustas eestlasi nii: eesti mees - sünge, endasse tõmbunud, metsik; eesti naine - terve, punapõskne, rõõmus, sünnitab kergelt...

***
Mulle küll mehed meeldivad, kuigi ... kus on see mees, kes minu peale 24 tundi päevas mõtleb?
No olgu, 10 tundi päevas siis... (Oopile reageerides).

***
Lisatud 9. märtsil

Lugesin järjestikku kaht intervjuud kahe tuntud mehega - Tätte ja Võrno.
Kas nad on vastandid?

Kui Võrno on tüüpiline "isane", kes ei lase liiga teha ei endale ega oma perele (mul on meeles, kuidas lubas auto varga maha lüüa, kui kätte saab), siis Tätte on selline "veidrik" ja aina veidramaks läheb, kui sinna Vilsandile elu lõpuni jääb. Aga mõlemad on äärmiselt tõsiselt võetavad, oma naistele head mehed ja poegadele hea isa eeskujud. Ja mõlemal on oma asi ajada... ja... ajavad seda õige hoolega.
Kui Tättet heidutab linn, siis Võrno tunneb end seal Viimsi rikaste hulgas väga koduselt.
Võrno on viimseni viimistletud välimusega, Tätte on kuidagi nagu katkine, boheemlaslik.

Ma küll ei tahaks kummagi kohta kunagi Kroonikast lugeda, et näe, perest lahku läinud või et nähtud seal ja seal kellegi tundmatu blondiini seltsis.
Aga pead ei julge kellegi eest anda...

Millegipärast räägitakse naistepäeval ikka meestest, sest ega naised ilma meesteta ju ka ei oska... Kahjuks häid mehi ei jätku kõigile...
Vist ainult sündides on meeste ülekaal, muidu on neid kõikides vanusegruppides naistest vähem.
Aga ühele heale mehele hoian ikka pöialt...

5 comments:

Oop said...

24 tundi?! Jummel, lase inimestel ikka magada ka! :)

helle said...

Aga unes võiks ju ka näha!?

Eppppp said...

Ma Tättet ei tunne isiklikult, aga Võrnoga olen koos töötanud. Väga soe inimene.
Ma hoian ka pöialt, et need abielud vastu peaks.
Ja kui mõtlema hakata, siis on need vist lausa mu lemmikmehed Eestis! Mõni on veel. Näiteks Jaanus Rohumaa. Ja Fred Jüssi.

Elagu mõnusad mehed ;).

joanamari said...

minagi olen mõelnud kuhu jäävad kenad tublid mehed
mu tütred läksid lahku sest nende mehed ei olnud tublid
üks oli vägivaldne ja teine lihtsalt ei vääri mehe nime
minugi kodus on kasvamas kaks mehepoega
ma ei tea mida annaks selle eest, et neist tublid saaks
praegu nad paistavad teiste seast välja
intelligentsed, kenad samas ka haprad
kuidas öelda naise hakatistele, et ärge neid katki tehke

helle said...

Eks neid tublisid ikka on, aga mehed vist murduvad kergemini. Neid saab üleliia vara otsa ka - keda tapab viin, kes töötab ennast surnuks, kes kihutab vastu posti...
Naisi on ka igasuguseid. Head meest tuleks säästa ja hoida kui linnupoega, tema valule peale puhuda ja tema mured ära kuulata.
Toeta oma poegi- küll neist siis tublid mehed kasvavad.