2008-01-03

Esimest päeva tööl

Esimesel päeval ei tohi ennast tööga ära tappa. Seepärast võib ainult natuke paberitega krabistada. Tegelikult oli meil koosolek, mis kedagi õnnelikuks ei teinud. Algas lubatud kannatuste ja katsumuste aasta?

Ostsin täna endale Maalehe, et lugeda läbi, mida horoskoop toob. Ma ei tunne ennast ära, ausõna - ma pole horoskoobihull!
------
Kaladel läheb kõik hästi. Nii ongi kirjutatud: "Uus aasta tuleb parem. Rohkem vabadust, liikumist, uusi tutvusi ja üldse sisukam." (10x kuulsam??)
Aina ilusamaks läheb: "Tänu kaasasündinud heale intuitsioonile teeb ta (Kala) õigeid valikuid ja jätab maha kõik, mis tundub segavana. "
"Aprillis toimub Kaladel tundeseisundi muutus, mis on tingitud uuenenud olukorrast. Ta võib nüüd vabamalt hingata." (Ahhaa, see on riigikirjand!!)
Natuke halvasti läheb aasta lõpu poole- pinged tööl ja terviseprobleemid, aga küll ta need üle elab. Kalad on ju optimistlikud ja paindlikud.

Horoskoobid on nii koostatud, et seal leidub igale midagi - on nii halba kui head. Tuleb ainult endale sobiv valik teha. Lihtne!
------
Jaan Krossil on mõned väga vahvad luuletused, näiteks "Tiivad" (1964. aasta kogust " Kivist viiulid")

Omas kodus jäin korraga kohata.
Olen äkki kui paadita aer ma.
Tahaks laulda, kuid oskan vaid ohata
ning see ajab mind nutma ja naerma.

Kaigun kaasa nüüd igale kõlale.
Kaunid asjad mu enesest viivad.
Mingi raskus on kasvand mu õlale
ja ma tunnen: see raskus on tiivad.




2 comments:

kukupai said...

Oled siis Kala, nagu ma aru saan.
Ma ei viitsi horoskoope lugeda, seda enam, et kuskil juba jooksis läbi, et Lõvidel ei saa alanud aastal kerge olema. No aga millal elu enne kerge on olnud? Nii et ei midagi uut minu jaoks. Ma eelistan probleemiga tegelda siis kui see käes on, mitte ette ohata, et nüüd keerab kehvemaks. Elame veel!

helle said...

Muidugi ei saa horoskoope tõe pähe võtta. Siis oleks ju elu väga üheülbaline, st et kõik Kalad elaksid näiteks täpselt ühtemoodi.
Lugesin Lõvi kohta kah praegu. Pole midagi hullu. Pead kokkuhoidlik olema, mis aga Sinu helde loomusega hästi ei sobi. Tööd on palju, oled hea läbirääkija. Eriti töökateks kujunevad mai-juuni. Oktoobris kujuneb Lõvist tõeline seltskonnalõvi. Kodus tuleb palju vaidlusi, kus Lõvi võtab õpetaja tooni. Aasta lõpeb üllatustega!!
Kuidas tundub?