2008-01-07

tere tali

Täna räägiti hommikul koolis, et kusagil oli sadanud maha ligi 2 m (!!??) lund. Arutasid siis kõik tõsimeeli, kes oleks saanud selliste hangede tagant majast välja ja kes mitte. Ma oleksin rõdult otse alla astunud. Siin on küll keskmiselt 2 cm lund maas, aga asi seegi.
Pärast uut aastat alustamine on umbes sama ränk kui pärast suve. Ja kui mõelda, mis veel kõik ees on, siis...pael kaela.
Umbes paar nädalat läheb, kuni tekib rutiin.

Tulin töölt koju ja viskasin esimese asjana kuuse välja. Oli natuke kahju, sest polnud väikseke veel isegi okkaid maha puistanud. Mis tast nüüd edasi saab? Oleks võib-olla tahtnud veel kasvada metsas. Inimesed on ikka egod küll, mis siin rääkida.


9 comments:

Tiiu said...

Mul ei lubatud kuuske veel välja visata.

Olen näinud naabrite juures kuuske veel mais toas.
Huvitav, millal mul see tuju tuleb?

Koolis oleks täna võinud magamistalgud teha - lapsed ütlesid, et tahavad magada, võitlesid tunnis unega. Mina ka pidin ennast lausa kohviga turgutama, mida harva joon muidu.

helle said...

Mul on praegu nii kahju, et nutta tahaks, et kuuse välja viskasin. Ma tõin ta sisse alles 27.dets. Oleks võinud ju veel olla, aga tagasi oleks ka imelik tuua...
Mis sa arvad?

joodikupoeg said...

Meil on kuusk õues ja jääb kevadeni, juurisime tüdrukuga maasse ja lasku kasvõi okkad maha, ikka välja ei võta;)

helle said...

Veel kurvem hakkas;)

Eppppp said...

Mina tooksin tagasi tuppa ja las olla siis muidugi veel...

Tiiu said...

Tagasi too kuusk kindlasti, seekord 22.12.2008 näiteks.Igatahes jõululaupäeval, mis peagi taas tulemas, tasub tuled särama panna.

;-)

helle said...

Täna tööle tulles sain aru, et talv on ikka v.ilus - selline värskelumine, paarikraadise külmaga(võib isegi olla kuni -10). Kahju oli, et koolitee nii lühike. Aga juba hakkab sulatama... Ei või siis talve olla...

AlaR said...

hmm. mille pagana pärast peaks ma kuuse jaanipäevaks välja viskama, kui nagunii juba augustis tuleb ta jälle tuppa tuua?? :)

AlaR said...

muide, nädala lõpuks lubatakse jälle kümemat, nii et ehk jääb talv siiski alles :)