2008-09-02

Iga algus on raske

Lihtne harjutus retoorika või näitlejameisterlikkuse algkursusest: ütle lauset neljal erineval moel ja jälgi, kuidas muutub selle mõte.

1. IGA algus on raske, mitte üle ühe või näiteks iga 5.(algus).
2. Iga ALGUS on raske, mitte ainult keskpaik või lõpp või kogu protsess.
3. Iga algus ON raske, kindel see.
4. Iga algus on RASKE, mitte kerge või lihtne.

Selline elementaarne mõttejupp tuli mulle pähe, kui ma eile töölt koju jõudsin, jalad rasked all, kurk rääkimisest kibe, ise nii väsinud, et magasin paar tundi. Kui veel selgus, et ei tulnud meelde paljundusaparaadi parool ja salasõna (kasutusel juba aastaid) ja e-kooli parool, mida kevadest saadik pole kasutanud, siis...IGA ALGUS ON JUBE RASKE!!!
Täna on juba kergem, sest... paroolid meenusid iseenesest.

5 comments:

Kaamos said...

Iga ALGUS on raske. Pärast saab hoo sisse, läheb libedamalt.
Pole hullu, töö pole terve elu. Peaasi, et see täiesti meelest ei läheks :D

helle said...

Sul on hea tõlgendus. Tõepoolest, pärast läheb libedamalt.
Veel mõtlesin välja: ükski elu ei saa nii vaene olla, et ainult tööst koosneb. Töö on ainult vahend, et muid asju nautida saaks!;)

Ti:a said...

kas sa sõrmeotsamälu oled proovinud?
istud arvuti vm taha, paned sõrmed klahvidele ja nagu iseenesest kirjutavad nad selle...
mul on paar korda nii olnud, viimati täna, kui olin 100kindel, et ma oma Effica salasõna ei mäleta ja vaata aega, sõrmed tegi oma töö! Nagu 10-sõrme süsteemiski, kus sõrmed iseenesest leiavad ülesse õiged klahvid.
Ja kui keegi arvab, et sõrmi sahtli vahele pannes saavad mult salasõna kätte...siis eksivad, siis nad jäävad sellest kindlasti ilma :)

helle said...

Oma pangakaardi pin-kood on mul kindlalt ainult sõrmemälus. Kui keegi küsiks numbreid, ei tea.
e-kooli parool koosneb 8 tähest ja 2 numbrist, siin aitab ainult süsteem.
Paljundusel on 3+3 numbrit kahes reas, see tuli küll äkki silme ette. Olen seda ju tuhat korda toksinud.

sille said...

Iga ALGUS on raske. :)
eile lõid varbad pealt 5.tundi tuld välja, suvi otsa saanud käia ainult madalate kingadega.
hääl kadus juba peale teist tundi. e-kooli parooli nuputasin samuti mitu minutit. väga sarnane kas pole? :D

täna oli juba kergem jah. kuigi need jalad...:S