2008-09-06

Uus hooaeg televisioonis


Koos koolidega alustavad uut aastat/hooaega ka meie rohked telekanalid.

Mõnele uuele saatele on tehtud nii palju reklaami, et siis ikka "satud" ju vaatama.
Ehk siis "Tõehetk". Ameerikast sisseostetud hirmkallis formaat, saatejuhiks üks karismaatilisemaid mehi Hannes Võrno - siis peab ju seda edu saatma. Eks siis näis.
Arvatavasti hakatakse selle saate eetilisuse üle vaidlema hooaja lõpuni ja tabloidid saavad kuuma materjali sellest, mis pärast šokeerivat saadet juhtus (midagi ikka juhtub ju!).
Mina räägin ainult oma mätta pealt.
Ma ise ei läheks MITTE KUNAGI sellisesse saatesse, sest ma ei suudaks ükskõik millise raha eest olla lõpuni avameelne. Ma võin ühele inimesele nõrkushetkel puistata hingesaladusi (ja siis hiljem võib-olla piinelda!), aga kogu Eesti Vabariigile!??
Küsimused on varem juba esitatud ja vastused valedetektori abil õigeks/valeks tunnistatud. Mis imemasin see on?(olen küll filmidest näinud!) Kas eksimis-% on nullilähedane?
Mis on selle saate eesmärk? Osaleja jaoks ilmselt raha võitmine. Aga vaataja jaoks? Tunda kaasa või mõttes parastada? Minu jaoks olid igavad need 30 sekundit, mil tuli oodata vastust tõde/vale Anu Lambi sametises esituses. Silmaringi laiendamisest pole juttugi?!
Ma veel vaatan, kas ma hakkan seda üldse vaatama.

Teine uus saade "Värske Ekspress" meeldis mulle rohkem ja ilmselt jään vaatajaks (iga nr on ju tähtis?!)
Mihkel Raud on minu igiammune lemmik, juba R2 ajast. Tema tulistav kõneviis ja väikesed armsad spontaansed ninakirtsutused mulle kohe meeldivad.
Loodetavasti on see omamaine formaat ja seal võib ka vaielda ja teravusi õhku paisata. Peaasi, et poleks igav.
Mõned päevad tagasi arutati siin blogiilmas, kas Liis Lass on tibi ja kas ta on sel juhul blond ja loll tibi. Minul pole Liisi vastu midagi
( kena noor inimene!), ja ma olin meeldivalt üllatunud, kui "südilt ja argumenteeritult"(ühe kommentaarija sõnad) ta saatejuht Rauale vastu vaidles ja oma vaateid( ja sõbrannasid) kaitses. No rumal ta küll pole, võib-olla edev, aga see pole ju keelatud!!


Eile vaatasin eiteamitmeskord filmi "Vanad ja kobedad saavad jalad alla", ja teate - mul on tunne, et see läheb ajaga paremaks, nagu teisedki eesti kultusfilmid a´la "Siin me oleme", kus lihtsalt naudid näitlejate mängu, totakaid-naljakaid situatsioone, lendfraase ja ka head filmimuusikat (siin Genialistid). Tunnistan ausalt, et mulle tandem Maie-Valdur meeldib väga!!!
Põnevaid hetki tv seltsis!

pildid netist

5 comments:

konn, lendav konn said...

Me võiks meediaülevaadetega leiba teenida küll;)

helle said...

Mulle tundub ka nii. Ei tea, palju makstaks ja kellele pakuks?

Kaamos said...

Kõik kirjutavad "Tõe hetkest", ma ka, ma ka: mul oli seda saadet nii raske vaadata, et üle kolme minuti korraga ei kannatanud. Vilksti kanalivahetus, paus ja uuesti... Jälle paar minutit.


Lõpus nägin kohta, kus vastaja tõusis ja lähenes oma piigale. Panite tähele kehakeelt: mees üritas kohmetult käed laiali läheneda, ju lootis lepituskallistusele, naine pani käed rinnale risti ja tõmbus eemale.

Isegi kui miljon oleks tulnud - oli see siis niisugust määrdunud pesuga hingestrippi väärt?
Ning tõesti - ei usu, et valedetektor ei eksi. Paljud küsimused olid niisugused.. kahe otsaga...? Või kas olid?

helle said...

Sa arutled nii, nagu minagi tundsin. Mäng, või mis see on, on üles ehitatud inimese saatuslikele vigadele/ihadele ja eksimustele.
Kas-küsimused eeldavad vastust ei või jaa, mitte nii või naa.
Võib-olla sulle endale tundub, et oled ju üldiselt aus ja õige inimene(vaevalt nad üdini korralikke leiakski!).
Küsimus, millega see moosinäoga noormees "alt läks", oli: kas oled kadestanud oma sõpru(või õde?) nende edu pärast? (või ei olnud see?)
Mulle tundub, et see on nii üldinimlik - olla kade...vahel, mitte kogu aeg.
Millised küsimused veel edaspidi tulevad?
Jah, piinlik on kuulajal, sest igaüks võib end samastada mängijaga. Aga kõik ju ei tunne häbi - valetajaid ja varisere on palju. Ma siiski ei suuda uskuda, et valedetektor on absoluutselt täiuslik mõtetelugeja. Miks seda siis kohtumõistmisel siiski nii harva kasutatakse ja absoluutse kindlusega ei usuta?
Mängijad ja tema kaaskondsed peavad ju teadma, millega riskivad. Kurb ongi eelkõige see, et rahahimu on nii suur, et võid maha müüa raha eest oma hea maine, väärikuse ja lähedased inimesed. Vähe sellest - rikud kõik ära, ja isegi raha selle eest ei saa!??
Kes väljub sellest mängust võitjana?

Virgo Kruve said...

Mida aasta edasi seda paljastavamaks ja julmemaks need tõsielu seriaalid lähevad. Pean silmas seda viidatud Tõehetke. Aastate tagune Baar või Farm või Buss olid ikka täiesti ohutud. Praeguseks on Tõehetke saates olnud inimeste puhul kaasnenud suhte lõppemine (muidugi ei tunnistata saate osa selles) ja töölt vallandamine (Inno ja Irja tegelevad väga aktiivselt küsimusega, kes oli see abielus mees kellega Külli politseis seksis).