2008-09-29

Pehme ja karvane


"Pehmed ja karvased" on naljakas saade/sari, aga millegipärast ei tule mul alati meelde seda vaadata. Täna õhtul vaatasin ja oli jälle ... päris naljakas. Seal on vist mingeid muutusi tehtud - uued maskid, õigemini nukud!? Vähemalt Etkar ja Mart olid küll täitsa uued. Eelmine Etkar meeldis mulle rohkem. Nüüdne on liiga heroilise välimusega. Vana Mart oli liiga tokerjas, uus sutt soliidsem.

Dialoog oli nagu ikka päevakohane, aga mille peale ma kõvasti naersin, oli Sea avameelne tunnistus: " Mina olen nii loll, ma ei oskakski riiki reeta." (jutt oli siis riigireetmise skandaalist). Või see, kuidas Mart ja Kristiina vaidlesid, kumb rohkem venevastane on.
Jänes oli vist sundpuhkusele saadetud ( ega ometi mitte koondatud?).

Tunnistan, et ma ka ei oskaks riiki reeta, aga riik reedab meid küll päevast päeva. Kõige suurema reetmisena tajun busside mahavõtmist maaliinidelt. Varsti ei saa enam kuhugi sõita, kui just hoburakendeid töösse ei panda.
Mõistan-mõistan, majandussurutis, aga pikaaegne elukogemus näitab, et isegi kui olud taas paranevad, ei tule kord kaotatud asjad enam tagasi. Rahvas kohaneb ja harjubki sundpaiksusega - varsti ei tule mõttessegi, et sõidaks Tartu, Pärnu või Tallinnasse... Hea, kui Viljandisse vahel saab...

pilt ETV kodukalt vist
Vt artiklit Õhtulehes

1 comment:

konn, lendav konn said...

Ma võiks pealkirjast lähtuvalt täitsa vabalt sarjas osa saada! Muidugi koos Dakotaga;)