2009-08-19

Saaremaal relaksimas, vol 1




Minu kodust saab Saaremaale 6 tunniga. Bussiga ja praamiga.
Ma olen Saaremaal käinud vähemalt n +1 korda. (Aga Hiiumaal näiteks null korda.)
Eksursioonidest ma ei räägi.
Eredalt on meeles ülikooli ajal Saaremaale hääletamine - 2 korda.
Näiteks sõbranna pulma läksime häälega. Napilt jõudsime. Enne pidulikku paaripanemist pesime linnasaunas maanteetolmu maha. Tagasi saime ühe teise sõbranna autoga - sapakas oli, kuhu mahtus ... ei mäleta, mitu inimest, aga seda tean, et mina olin tagumises reas teiste põlvedel pikali asendis!!
Lennukiga olen ka käinud - see oli vist mu esimene lendamine üldse.
Liinibussiga on muidu mugav, kui nii igav ei oleks.
Kuna mul sel suvel pikka reisi ei olnud, tegin mõne lühikese. Kokku teeb sama välja!? Emotsionaalses mõttes.
Palju muljeid on. Ühe korraga ei jõuagi kõike kirja panna.
Näiteks lõõgastuspakett Rüütli spas jääb vist teiseks korraks.

1 comment:

Emmeliina said...

see kapaga pilt on äge!