2007-11-28

Pudinad

Kõik ei ole meie lapsed, osa on onulapsed. Mäletan, et oli 1. mai, aastaga võin mööda panna. Ammu-ammu. Minu arvates elasime esimest aastat Nurme tänav 5, mille kohta poisid ütlevad "kodukoht".
Oligi armas kodu, kuigi meile kuulus suurest majast ainult kaks tuba. Selle-eest oli õues ruumi küll.
Andresel on mingi must täpp(!) kõrva juures, paremal istub Tiit ja vasakul Toomas. Keskel onu lapsed. Mul on rahvariided seljas. Võib-olla tulin kusagilt esinemast. Tähtis päev ikkagi.

2 comments:

ELO said...

Ma mõtlesin ka, et mis must täpp see on ? Defekt vististi, ma ei osanud ära kaotada , kui pilte ilusamaks tegin.

helle said...

Mõtlesin Tartus vahepeal, et jooksen teie juurest läbi. Mul oli enne koolitust 3 tundi aega, aga siis otsustasin ülikooli kohvikus lõunat süüa. Nägin ka üht ammust tuttavat.
Tartu on ikka väga armas.